http://www.makepovertyhistory.org C.F. JESÚS CATALÒNIA: 25 septiembre 2005

martes, septiembre 27, 2005

2 de 2 (sense folres, ni manilles, ni res!!)

El debut a casa tb va acabar amb victòria del nostre equip(EuroCata??). L'autor de l'únic gol del partit el va fer Aleix, en la seua tornada al club que el va vore créixer com a futbolista. Resultat final: C.F. Jesús Catalònia: 1 Viladecans: 0.

La jornada del pròxim cap de setmana ens depara un matx més que interessant. Lo cata se desplaça fins al Municipal Eduard Aunós, curiosament al C/Ulldecona nº2, tocant al C/Tortosa, a la zona Franca, al costat de la montanya de Montjuïch). Allí juga l'actual líder, la Gimnàstica Iberiana. Aquest equip la temporada passada va "aconseguir" la categoria de Preferent als despatxos. Aquest és un dels equip més "perillosos", conflictius i camorreros com a locals, m'atreviria a dir,de tota Catalunya, i part de l'estranger!! Com a exemple:"Después de que un defensa de la Iberiana se liara a puñetazos con un jugador de los Lions, que no repelió la agresión y acabó medio grogy, el arbitro suspendió el partido. No es la primera vez que se suspende un partido por causas similares a este equipo en lo que va de temporada. Hasta cuando los equipos rivales de la Iberiana tendrán que aguantar la violencia, siempre innecesasia, de este
grupo de jóvenes
" El mundo Deportivo. Un altre exemple?? "Temor en el fútbol.
Ya son dos los equipos que no se han atrevido a presentarse en el campo cuando han debido jugar contra el Gimnàstica Iberiana, equipo de la Primera Territorial Catalana grupo 2. La última, el pasado domingo. Y es que este equipo y sus seguidores no entienden el deporte de la misma forma que la mayoría. Ya no sólo siembran el miedo en sus enfrentamientos, sino que acuden como espectadores a partidos que no deben disputar pero que les afectan directamente, y también se comportan de forma incívica, incluso amenazando a seguidores de dichos equipos. El colmo es que, al no haberse presentado el equipo contrario, obtuvieron los tres puntos. Espero que la Federació Catalana de Futbol, o quien corresponda, tome cartas en el asunto. ¡Hagan algo ya!" La vanguardia, 08/04/2005
. Més?? "GIMNÀSTICA IBERIANA : Agresiones, insultos, amenazas... ¿todo vale para ganar un partido de futbol?" No entiendo como la Federación permite que el equipo de la GIMNÀSTICA IBERIANA participe en una de sus competiciones.
Hoy los jugadores y aficción de este equipo han demostrado que para subir de categoria no hace falta ser los mejores dentro de los terrenos de juego.
¿Hasta cuando esta grupo de bandalos y delincuentes van a campar por sus anchas en nuestros campos de futbol? ¿Que mas tiene que suceder para que la Federación tome cartas en en asunto? De no haber sido por el comportamiento ejemplar de los aficcionados de la Pirinaica que en ningun momento cayeron en las provocaviones de jugadores, aficción, (presidente y entrenador incluidos) de la GIMNASTICA IBERIANA hoy podriamos estar hablando de una batalla campal con decenas de heridos y quien sabe si algo más
". Futbol Base
. Un altre exemple: CE Europa. I com aquest incidents moltíssims. Però això només ha de servir per a que los nostres jugadors surtin més motivats, si cap encara.
Ah!! Us heu fixat que estem a només 3 posicions del C.D.Tortosa (últim classificat de la 1ra Catalana). Us heu parat a pensar que l'any vinent, si considerem que el Jesús se manté i el Tortosa baixa, jugarem en la mateixa categoria?? i ja no vull ni pensar que passaria si el Catalònia pugés (fet, desenganyem-nos, difícil) i el Tortosa baixés!! Això potser plantejaria moltes preguntes a la població de la nostra ciutat veïna!!

Per altra banda, el filial tb va puntuar després d'anar perdent 0-2 contra el Flix. El primer gol el va aconseguir Juanma (que ja en porta 3 en 2 partits)al transformar un penal. El segon gol va vindre després d'una jugada embolicada i molt protestada a l'interior de l'àrea dels de la Ribera d'Ebre. La cosa no està del tot clara, pro sembla que fou el defensa local Pepe Gamote qui va introduir finalment la pilota a l'interior de la porteria flixenca establint el que ja seria el definitiu 2-2.
Només esperar que continue la bona ratxa dels nostres equips.